Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΥΡΡΟΣ

Τερτσίνα 

Ένας κάποιος Κάβειρος ( ο Κάβειρος ο Μέγας ) 
πήγε βόλτα στο νησί ( στην Σαμοθράκη δηλαδή ). 
Συναντά την Καβειρώ του ( που 'ταν σπίρτο φλέγας ). 

( Ήταν όμως και μπελάς ). Την χαιρετά και την φιλεί: 
"Για τσιλιμπουρδίσματα μού 'σαι πάλι βρε βλάκα;" 
( Μην τολμούσε να αρνηθεί; ) -Της δίνει τότε ένα φιλί: 

"Όχι βρε γυναίκα, να, ήσυχη κάτσε στην θράκα, 
γύρνα σπίτι, σ' Ήφαιστο πηγαίνω και σ' αφέντη μου."
"Για μπαρμπούτι βρε τρελέ και για χαρτιά;" - "Για πλάκα, 

και για χυτήριο, μανίτσα, του λεβέντη μου." 
"Τ' αρχηγού σου, βρε ρεμάλι; Την Πανδώρα θέλεις;" 
"Για να κάνω αγάλματα, να 'χω λεφτά στο γλέντι μου. 

Η γιορτή μου, αγάπη μου, πλησιάζει. Τι μου στέλλεις 
για δωράκι;" - "Δεν σου φτάνουν οι τιμές σου των θνητών; 
σου 'χουν σφάξει πρόβατα ενός κοπαδιού κι αγέλης. 

Να θυμάσαι: δεν θα φας, και δεν θα πιεις απ' ότι βρεις! 
Καραντίνας θέτω σε, μόνο νερό και πάγο. 
Είσαι γέρος. Προσοχή! Δεν θα παχύνεις, για να ζεις!" 

"Ήμαρτον, αμάν, ποτέ! - Ναι, στην Πανδώρα πάγω!"... 

Από την ποιητική συλλογή "Αμφιμετρία" 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου