Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΠΟΙΗΜΑ 2

      Συνεχίζουμε τις αναρτήσεις, όπου ποιήματα απαντάνε σε άλλα ποιήματα. Ένα ποίημα της Albena Lekova-Atanasova απαντάει σε ποίημα του Θεοχάρη Παπαδόπουλου. 

 
Επιθυμία

Ήθελα νάμουν γλύπτης
να φτιάξω το άγαλμά σου,
νάμουν ζωγράφος
να φτιάξω το πορτρέτο σου,
νάμουν τραγουδιστής
να υμνώ την ομορφιά σου.
Μα είμαι άνθρωπος απλός 
και σ’ έχω στην καρδιά μου.


 ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ                    



Ανεκπλήρωτη επιθυμία
                                                                    «Γιατί είμαι άνθρωπος απλός
                                                                    και σ’ έχω στην καρδιά μου.»
                                                                       Θεοχάρης Παπαδόπουλος                                               

Βγάλε το βάρος, που κουβαλάς στην καρδιά σου
μεγάλο είναι για σένα.
Είσαι περισσότερο από
γλύπτης,
τραγουδιστής,
ζωγράφος,
ποιητής
αφού στα όνειρά σου φτιάχνεις εμένα…

Όμως την αγάπη σου χορδή λυπημένη
δεν την άγγιξαν τα δάχτυλά μου,
είναι κρύα, παγωμένα
Μη στήσεις άγαλμα στη θεά σου.
Μια κούνια παιδική σε περιμένει
σου εύχομαι να χάσεις το δύσκολο δρόμο, 
που σε φέρνει σε μένα.

Ανεκπλήρωτη επιθυμία σου είμαι
μια αντανάκλαση του φωτός στην καρδιά σου…  
Να με θυμάσαι σαν άνεμος τρυφερός,
που τον πόνο σου θα γαληνεύει.

ALBENA  LEKOVA-ATANASOVA
Μετάφραση: EMILIA TRIFONOVA 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου